مصاحبه آرشیو خبر ها
ماجرای مجهول مویس كین در بازاری از احتمالات!

ماجرای مجهول مویس كین در بازاری از احتمالات!

«من با عشق به ذهنیت همیشه برنده و پیروز یووه به این تیم آمدم. هنوز 18 ساله‌ام و چیزهایی فراوانی برای آموختن پیش‌روی من است. رابطه بسیار خوبی با بازیكنان دارم و آنها نیز به خوبی مرا در جمع خود پذیرفته‌اند. خوشحالم از اینكه در یوونتوس هستم؛ حضور در تمرینات یووه هر روز برای من یك نكته آموزشی به همراه دارد.» اینها بخشی از گفتگوی جانلوكا دی‌ماریتزیو با كوچك‌ترین بازیكنِ این فصل یوونتوس است. بازیكنی كه با درخشش در تیم ملی زیر 21 سال ایتالیا و دعوت به تیم ملی بزرگسالان، امیدهای فراوانی را در دل فوتبال‌دوستان این كشور برانگیخت... اما این همه ماجرا نیست؛ روزهای پر فروغی كه همه در انتظارش بودند دست‌كم در نیم فصل نخست محقق نشد و ستاره جوان یووه زیر سلطه امپراتوری رونالدو و مانژو هرگز فراتر از انجامِ دو بازی نرفت. حالا و در آستانه نقل و انتقالات زمستانی، دامنه شایعات پیرامون او افزایش یافته و رسانه‌ها از او به عنوان یكی از گزینه‌های جدایی از بانوی پیر نام می‌برند.

 

طبق شنیده‌های برخی از منابع خبری در ایتالیا، دست‌كم سه پیشنهاد جالب در روزهای اخیر برای جذب مویس كین مهاجم 18 ساله یوونتوس به این باشگاه رسیده است. با این حال به نظر می‌رسد بیانكونری‌ها قصد انتقال او به باشگاهی دیگر را در ماه ژانویه ندارند. از سوی دیگر به استنادِ شایعه‌ای دیگر، از او به عنوان بخشی از پیشنهاد یوونتوس برای جذب ماتیس ده‌لیخت مدافع 19 ساله آژاكس آمستردام در تابستان 2019 نام برده می‌شود.
Sky Sports نیز در همین خصوص با اشاره به برنامه یوونتوس برای جذب آرون رمزی هافبك 28 ساله آرسنال از عدم برنامه و تصمیم برای ترانسفر كین در هفته‌های پیش‌رو خبر داده است. با این حال Tuttomercatoweb اما تصمیم‌گیری در خصوص آینده این بازیكن جوان در ماه ژانویه را دور از انتظار ندانسته و با اشاره به تمایل كین برای بازی بیشتر، گزینه‌های احتمالی او برای انتقال قرضی در نیم فصل دوم رقابت‌های سری آ بررسی كرده است.
روزنامه چاپ میلانِ La Gazzetta dello Sport نیز در خبری مدعی شده كه فیلیپو اینتزاگی سرمربی بولونیا از جوزپه ساپوتو (مالك بولونیا) خواسته تا زمینه جذب كین در این باشگاه را فراهم كند. از سوی دیگر برخی دیگر از خبرها حاكی از پیشنهاد مسئولان یووه برای تمدید قرارداد این بازیكن تا سال 2022 خبر داده‌اند كه هنوز واكنشی از سوی مینو رایولا (مدیر برنامه‌های كین) را دربر نداشته است. (كین تا تابستان 2020 با بیانكونری‌ها قرارداد دارد)

 

 

مویس كین در پایان نیم فصل رقابت‌های سری آ و مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تنها دو بار (2 دقیقه در سری آ و 12 دقیقه در لیگ قهرمانان) به میدان رفته است. او همچنین از 25 بازی یووه در لیگ ایتالیا و اروپا به ترتیب 14 و 4 بار از روی نیمكت ذخیره بانوی پیر را همراهی كرده و در باقی دیدارها نمایش‌های بیانكونری را از روی سكوها دنبال كرده است.

 

گفتنی است؛ كین هم‌اكنون به همراه دوستانش در سفر به كشور هلند، در شهر بندریِ رتردام مشغول استراحت و گذراندن تعطیلات كریسمس است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: